Funko Fusion - Team Fortress 2 Pack
Poznaj Team Fortress 2 Pack! Ten emocjonujący dodatek ma większą siłę rażenia niż kanapka i to naprawdę coś! Przeżyj jeszcze raz ulubione momenty z Team Fortress 2 w Funko Fusion z udziałem tych postaci: - The Scout - The Heavy - The Engineer - The Medic Lepiej pożegnaj się z rzepkami w kolanach!