Funko Fusion - Fantastik Plastik Pack 4 - T-Bone and El Diablo
Przedstawiamy Fantastik Plastik! Dodaj te oryginalne postacie Funko do swojej kolekcji Funko Fusion. Prosto z dzikiej wyobraźni Funko, te oryginalne dziwolągi są gotowe wkraczać do Twojej kolekcji ze stylem, nastawieniem i odrobiną chaosu: T-Bone – uparty wojownik, który najpierw atakuje i nigdy nie pyta. El Diablo – diabelski showman, który rozgrzewa każdą półkę.