Funko Fusion - Fantastik Plastik Pack 1 - Monkey Assassin and Sam
Przedstawiamy Fantastik Plastik! Dodaj te oryginalne postacie Funko do swojej kolekcji Funko Fusion. Prosto z dzikiej wyobraźni Funko, te oryginalne dziwolągi są gotowe wkraczać do Twojej kolekcji ze stylem, nastawieniem i odrobiną chaosu: Monkey Assassin – skrytobójca łączący skradanie się z slapstickiem, napędzany bananami. Sam – psotna świnka z nosa na zabawę.