Funko Fusion - Fantastik Plastik Bundle
Przedstawiamy Fantastik Plastik! Dodaj te oryginalne postacie Funko do swojej kolekcji Funko Fusion. Prosto z dzikiej wyobraźni Funko, te oryginalne dziwolągi są gotowe wkraczać do Twojej kolekcji ze stylem, nastawieniem i odrobiną chaosu: Monkey Assassin – skrytobójca łączący skradanie się z slapstickiem, napędzany bananami. Sam – psotna świnka z nosa na zabawę. Rocko Billy – buntownik rock’n’roll, który żyje szybko i czesze włosy jeszcze szybciej. Chet – tiki-psotnik wprowadzający klimat wyspy i nadprzyrodzone psoty. Frank von Veiner – w połowie kiełbasa, w połowie naukowiec, całkowicie genialny szaleniec. Cutey Corn – słodka cukierkowa duszyczka z mocnym ciosem. T-Bone – uparty wojownik, który najpierw atakuje i nigdy nie pyta. El Diablo – diabelski showman, który rozgrzewa każdą półkę.