Funko Fusion - Birthday Celebration Pack
Wszystkiego najlepszego z okazji naszych urodzin! Świętuj pierwszy roczek Funko Fusion z naszym prezentem dla Ciebie – więcej postaci do gry! Pobierz teraz i graj jako: - Birthday Freddy - Birthday Eddy - Birthday Foxxo - Birthday Proto Dziękujemy za wsparcie od nas wszystkich z 10:10 Games!