Full Mojo Rampage
Full Mojo Rampage to gra Rogue-jak to odbywa się w ramach rzeczywistości Voodoo. W tej dziedzinie jedynie najpotężniejsi obrzędy i uprawnień może zapewnić ochronę przed złem. Umieranie nie jest koniec, tylko początek, aby stać się silniejszym dusza voodoo! Gra zawiera kilka multiplayer spółdzielni i konkurencyjnych trybów do zabawy z przyjaciółmi. Kluczowe cechy: - Losowo generowanych przedmiotów i poziomów w pięknym 3D. Ma dwie gry będą takie same. - Poprawa swoją postać poprzez wyrównanie i odblokowywanie szpilki voodoo, które można wykorzystać i modernizacji, aby otrzymać specjalne bonusy. - Co-op online: do 4 graczy może grać ze sobą każdy quest. - Tryby multiplayer VS: Graj z maksymalnie 8 graczy w przerażających bitew. (Aktywa dostępne tryby: Deathmatch, Team Deathmatch, Capture the Flag, King of Mojo). Poziom i dostosować swoją postać, aby pokazać znajomym, kto jest najlepszy! - Mnóstwo przedmiotów i odblokowania: Maski, szpilki, Mojos i power-upy. - Unikalny system "klasa", który obraca się wokół wyboru boga voodoo, każdy ma swoje szczególne uprawnienia i atrybutów. - Muzyka skomponowana przez Alistair Lindsay (Rare i Prison Architect sławy). - Wiele pisanki z naszych ulubionych gier!