FS25: Vredo Pack
Zarządzaj swoimi łąkami z pomocą technologii firmy Vredo, renomowanego specjalisty w zakresie dosiewu i wtryskiwania gnojówki. W międzyczasie na wolność zostały wypuszczone dziki i zaczęły zagrażać zdrowiu twoich upraw. 12 nowych maszyn Pakiet Vredo po raz pierwszy dodaje tradycyjną holenderską firmę Vredo i przywraca Evers Agro. Dziesiątki nowych maszyn pomogą ci przeciwdziałać degradacji łąk. Zarządzaj szkodami Siewniki Vredo Agri Twin 580, Agri 290 i Agri Air 290 z nowej generacji DZ5 umożliwiają dosiew na łąkach i zwiększają potencjał zbiorów. Uważaj na przodków udomowionych świń o szorstkiej, ciemnej sierści na polach i odstraszaj ich, aby zmniejszyć szkody w uprawach! Gnojówka dla gleby Pomijając dosiew, prawidłowe wtryskiwanie gnojówki za pomocą aplikatora Vredo może zwiększyć plony i ich jakość. Użyj Vredo VT7138, samojezdnego, trójosiowego wozu asenizacyjnego o dużej pojemności, aplikatorów z serii Vredo Profi lub montowanego Evers Agro Toric 48-672, aby uzyskać maksymalną wydajność i odżywienie gleby.