FS25: Straw Harvest Pack (PC)
W zestawie: 13 nowych przedmiotów! Rozszerz swoją działalność o przemysł peletowy i zwiększ swoją produktywność przy obróbce słomy! Zbiór słomy obejmuje specjalistyczne maszyny, narzędzia i inne zasoby. Specjalistyczne maszyny Obsługuj maszyny od producentów KRONE i Bressel und Lade, jak pierwsza na świecie mobilna zbieraczka peletu, prasy i wiele więcej. Branża peletowa Konfigurowalna hala przemysłowa do przechowywania i przetwarzania jest wyposażona w opcjonalny dźwig halowy i automatyczny paletyzator, aby zwiększać zysk z przetwarzanego peletu. Ten dodatek DLC jest kompatybilny ze wszystkimi wersjami Farming Simulator 25 (aktualizacja 1.10.0.0 lub nowsza).