FS25: NEXAT Pack (PC)
Zawarte w "FS25 - Year 1 Season Pass"! Najnowocześniejsza technologia na twoich polach: NEXAT to pierwszy na świecie holistyczny system do uprawy roślin. Oferuje on pojazd nośny o dużej szerokości roboczej, który można łączyć z wydajnymi, wymiennymi modułami. Zdobądź 12 maszyn od 7 marek! Przedstawiamy system NEXAT Stawiając sobie za cel wydajność i automatyzację, system NEXAT opiera się na jednym pojeździe dla wszystkich głównych etapów przetwarzania plonów. Zintegruj poszczególne moduły renomowanych producentów do różnych procesów polowych, takich jak orka, siew, ochrona roślin i zbiory — zmieniając każde narzędzie w urządzenie samobieżne. Nowa technologia, nowe marki Ponadto Pakiet NEXAT zawiera sześć innych marek, w tym trzy nowe w serii, co daje szeroki wachlarz możliwości. Polecane marki: Dammann, Einböck, Evers Agro, Geringhoff, Väderstad oraz Wienhoff.