FS25: Mercedes-Benz Trucks Pack
Wyposaż swoje gospodarstwo rolne w najlepsze sprzęty marek Mercedes-Benz i naszego nowego partnera Daimler Truck AG! Zdobądź 17 maszyn i narzędzi, w tym najbardziej kultowe ciężarówki tego znanego producenta – i wiele więcej! Kultowe ciężarówki i narzędzia Wśród najważniejszych pojazdów w pakiecie znajdują się słynny Unimog, ceniona wszechstronna ciężarówka marki Mercedes-Benz, oraz MB-trac, słynący z doskonałej przyczepności i wytrzymałości. Dołączają do nich ciężarówki z najwyższej półki, takie jak Actros L i Arocs. Różne konfiguracje pojazdów pozwalają na dostosowanie ich do potrzeb twojej działalności rolniczej. 6 marek, 3 debiuty W pakiecie znajduje się również Heizotruck V2, bazujący na Mercedesie-Benzie Arocs z napędem na 4 koła, od powracającego producenta Heizomat, a także wywrotka TECTRUM RS21 firmy Meiller, która debiutuje w tej serii. Dołączają do nich także nowe marki, jak Sirch i Alliance, a te bardziej znane, jak Fliegl i Stoll, powracają z nowym sprzętem uzupełniającym pakiet Mercedes-Benz Trucks Pack.