FS25: Emergency Pack (PC)
To sytuacja kryzysowa! Jako rolnik mieszkający w okolicy i zaangażowany w lokalną społeczność, wspierasz sąsiadów, wysyłając dwa wielofunkcyjne wozy strażackie i różnorodny sprzęt profesjonalny, gdy tylko usłyszysz sygnał pagera. Na lokalnych terenach rolniczych i w ich pobliżu czeka cię dziesięć sytuacji kryzysowych w czterech różnych scenariuszach. Gaszenie pożarów i ratownictwo Do twoich obowiązków należy gaszenie pożarów, usuwanie materiałów blokujących drogę, ratownictwo techniczne i ratowanie kotów! Gaś płomienie ręcznie lub z pomocą wozu strażackiego, gdy zapalą się palety, kontenery, bele lub pola. W przypadku rozlania oleju, zablokowania drogi przez drzewa lub wypadku samochodowego pamiętaj o zabezpieczeniu okolicy. Prawdziwe wozy strażackie i specjalistyczne narzędzia Obsługuj autentycznie zdigitalizowane modele HLF20 ​​i TLF3000 niemieckiego producenta Schlingmann, a nic cię nie zaskoczy. Sięgnij po specjalistyczne narzędzia, aby wyeliminować niebezpieczne materiały lub przeszkody i uwolnić pasażerów uwięzionych w samochodach. Jeśli potrzebujesz wsparcia w trybie wieloosobowym, wozy pomieszczą do dziewięciu strażaków i ochotników.