FS22 - Volvo T 425 Krabat
Klasyka wygody, mocy i wytrwałości: Volvo T 425 powraca w Farming Simulator 22, kontynuując swoje bogate dziedzictwo na wirtualnych polach. Ta klasyczna maszyna rolnicza, po raz pierwszy wprowadzona w 1957 roku przez znaną szwedzką firmę, była symbolem końca epoki projektowania i produkowania ciągników przez Volvo. W latach 1957-1962 wyprodukowano ponad 11 000 sztuk T 425, uwielbianych przez fanów Volvo i docenianych do dzisiaj przez miłośników historycznych ciągników. Usiądź, rozkoszuj się otwartą konstrukcją eleganckiego podwozia i pozwól pomocnikom w gospodarstwie podziwiać jasnoczerwoną farbę podczas przejazdów.