FS22: Porsche Diesel Junior 108 (PC)
Od charakterystycznego czerwonego lakieru po najdrobniejsze detale karoserii i konstrukcji pod wirtualną maską: cyfrowy model Porsche Diesel Junior 108 w Farming Simulator 22 jest wierny oryginałowi. Rozbuduj swoją flotę maszyn rolniczych dzięki tej przyciągającej wzrok ikonie w autentycznym stylu sprzed ponad 60 lat, będącej prawdopodobnie najpopularniejszym ciągnikiem Porsche swoich czasów. Może nawet wszech czasów. Ten klasyczny ciągnik, czule nazywany „czerwonym nosem”, jest kamieniem milowym w historii projektowania ciągników zarówno dla miłośników zabytkowych pojazdów, jak i kolekcjonerów nowoczesnych maszyn. Dzięki charakterystycznie zaokrąglonej masce i białym felgom nie tylko koneserzy maszyn rolniczych rozpoznają w modelu Junior 108 oryginalne Porsche.