FS22: Case IH Farmall Anniversary Pack
Z okazji stulecia firmy Farmall otrzymujesz dwa kultowe ciągniki serii Farmall marki Case IH z dwóch ekscytujących epok rolnictwa. Maszyny zostały wiernie zdigitalizowane do użytku w Farming Simulator 22. Case IH Farmall 1066 Hydro Ten klasyczny sześciocylindrowy ciągnik z silnikiem diesla był produkowany od 1971 do 1976 roku przez firmę International Harvester i do dzisiaj pozostaje popularną maszyną dla wielu rolników, pomimo upływu ponad pięćdziesięciu lat. To ciągnik, z którym dorastało wiele osób pracujących na roli. Maszyna, która jest tak żywa w ich pamięci, jak czerwień świeżego lakieru na dobrze zachowanym ciągniku Case IH Farmall 1066 Hydro. Jego niesamowite dziedzictwo trwa w Farming Simulator 22. Case IH Farmall 120C Sprawdzona i niezawodna maszyna: niezależnie od zastosowania, czerwony rumak Farmall serii C marki Case IH o wielu talentach oferuje do 120 koni mechanicznych! Dlatego ciągnik Case IH Farmall 120C jest powszechnie stosowany do uprawy łąk, intensywnej pracy w polu lub ciężkich zadań związanych z załadunkiem. To wszechstronny i doskonały sprzęt w prawdziwych i wirtualnych gospodarstwach!