FS22 - AGI Pack
Nowe maszyny i nowe obiekty, dzięki którym twoje uprawy zboża osiągną nowy poziom: Skorzystaj z bogatej kolekcji wysokiej jakości sprzętu i obiektów produkcji AGI – wiodącego producenta przenośnych i stacjonarnych urządzeń do przeładunku, przechowywania i przetwarzania ziaren i zbóż. Zawartość tego darmowego pakietu to m.in. świdry, przenośniki taśmowe, pojemniki do przechowywania ziaren i najwyższej klasy zaprawiarka do nasion. Dzięki zaprawiarce do nasion AGI STORM FX możesz wydajnie sortować swoje nasiona zbóż oraz poprawiać ich jakość. Następnie przetwórz swoje nasiona, korzystając z różnych narzędzi marek AGI, jak Batco lub Westfield, po czym bezpiecznie przechowuj je w pojemnikach oraz garażach z linii produktów Sentinel i Westeel. Spraw, że twoja farma stanie się podręcznikowym przykładem centrum produkcji nasion!