Fryzura „Dusza w kok”
Zmień wygląd swojego łowcy dzięki tej specjalnej opcji wyglądu! Po zakupie wybierz opcję Zmień wygląd (ang. Change Appearance) w obszarze Item Box, aby zastosować zmiany. Uwaga: ten element ma wyłącznie ozdobny charakter i nie daje żadnych dodatkowych korzyści.