Frozen Rune (Xbox Series)
Frozen Rune to wymagająca gra platformowa 2D z 30 poziomami pełnymi pułapek i przeszkód, które sprawdzą twoją precyzję i umiejętności. Cel jest prosty, ale wcale nie łatwy: zbierz potężną Lodową Runę, aby otworzyć magiczne drzwi i przejść do następnego poziomu. Każdy etap wprowadza nowe, coraz trudniejsze wyzwania, gdzie jeden błąd może być kosztowny — jeśli otrzymasz obrażenia, musisz rozpocząć poziom od nowa. Ta mechanika zwiększa intensywność doświadczenia, czyniąc każde osiągnięcie prawdziwym sukcesem. Frozen Rune to zaproszenie dla tych, którzy szukają gry opartej na czystych umiejętnościach, wyzwaniach i satysfakcji z pokonywania przeszkód z determinacją.