Frostpunk 2
ZIMA BEZ KOŃCA Akcja gry rozgrywa się 30 lat po apokaliptycznej burzy śnieżnej, która miała miejsce we Frostpunk. Ziemia wciąż pozostaje skuta lodem na skutek niekończącej się zimy. Wcielasz się w przywódcę wiecznie głodnego surowców miasta, w którym ekspansja i wewnętrzne konflikty są na porządku dziennym. Do ciebie należy podejmowanie decyzji o decydującym znaczeniu dla dalszego funkcjonowania metropolii. W grze Frostpunk 2 rozbudowujesz miasto na zupełnie nową skalę, tworząc całe dystrykty o zróżnicowanych funkcjach. Upewnij się, że wszystkie części miasta działają ze sobą w zgodzie, a także rozwijaj technologie, które wyznaczą kierunek rozwoju dla twoich mieszkańców. MIASTO NIE MOŻE UPAŚĆ „Frostpunk 2 niezmiennie pozostaje grą o mieście i jego społeczeństwie” — mówi Jakub Stokalski, Co-Director oraz Design Director gry w 11 bit studios. “Niemniej wewnętrzne zawirowania, wywołane rosnącymi różnicami społecznymi, oznaczają, że gracze będą musieli stawić czoła zagrożeniom, których natura daleko wykracza poza konieczność będącego nadrzędnym celem pierwszej gry przetrwania. Nadal więc używamy mroźnego, postapokaliptycznego tła, by opowiedzieć historię o ludziach, ich ambicjach [...]. Bo ostatecznie tym, co może nas pogrzebać, nie jest siła natury, ale natura samego człowieka”. NAWIGUJ POMIĘDZY FRAKCJAMI JAKO STEWARD Podczas, gdy miasto rośnie, tworzenie i uchwalanie nowych praw staje się coraz bardziej skomplikowanym procesem. Mieszkańcy powoli dzielą się na frakcje z różnymi, nieraz sprzecznymi pomysłami na przyszłość. Budynek Rady to miejsce, w którym owe pomysły zderzają się, nierzadko bardzo gwałtownie. Twoim zadaniem jako Stewarda jest upewnienie się, aby miasto nie ucierpiało na skutek tych konfliktów. Spróbuj poradzić sobie z kolejnymi wybuchającymi kryzysami, kierując równocześnie ludzkość w stronę jej nowego przeznaczenia.