Frostpunk 2: “Captain's Hall” In-game Item
Rozwijaj i rozbudowuj swoje miasto w grze z gatunku society survival, której akcja osadzona jest 30 lat po śnieżnej apokalipsie. We Frostpunk 2 stajesz naprzeciwko nie tylko niekończącej się zimy, ale także potężnych frakcji, które z budynku Ratusza obserwują każdy twój ruch.