Frost Drake Pack
Pozwól, by Frost Drake obdarzył cię swoją mocą! Zdobądź ten pakiet i wzmocnij swoich bohaterów już dziś. Można go kupić tylko raz dla wybranego konta. Aby użyć przedmiotów zawartych w pakiecie, odwiedź Heroes Marketplace lub Private Tavern i zajrzyj do skrzynki pocztowej. Pakiet zawiera: 7000 Gems na zakup bohaterów, ozdób, kostiumów oraz innych elementów. 5 pakietów Mythical Defender Packs, dzięki którym zdobędziesz dowolne premie kosmetyczne i poprawisz swój wygląd! Po 2 pakiety Shard Packs z każdej Campaign aż po Chaos VI Shard, które zapewnią wyjątkowe korzyści twoim bohaterom i formacjom obronnym. Tytuł „Drake Rider” dla mistrza wyznaczania trendów. 1 legendarny towarzysz Autumeow, by siać spustoszenie wśród wrogów, korzystając z mocy natury.