Frontier Base Decor Pack
Bogata kolekcja przedmiotów dekoracyjnych i funkcjonalnych w klimacie Dzikiego Zachodu. Wśród nich stojaki na broń bohaterów, trofea dla zwierząt i wiele więcej!