FRONT MISSION 1st: Remake
FRONT MISSION 1st: Remake to wciągająca, taktyczna gra RPG, w której dowodzisz budzącymi podziw Wanzerami – potężnymi maszynami wojennymi. Nawiguj swoim oddziałem dzielnych pilotów po zdradliwych polach bitew, gdzie prawdziwe realia wojny ożywają przy każdym strategicznym manewrze. Wraz ze skrupulatnie opracowaną narracją, która zaskakuje na każdym kroku, gra prezentuje rozbudowany system walki i bitew. Ciesz się wszystkimi tymi funkcjonalnościami dzięki odświeżonej grafice i przearanżowanej ścieżce dźwiękowej, potęgującej wrażenia z gry w klasyczną serię Front Mission. W roku 2090 światowe konflikty to głównie walki gigantycznych machin wojennych zwanych Wanzerami. Wyspa Huffmana, jedyne miejsce, gdzie Oceania Cooperative Union (O.C.U.) i Unified Continental States (U.C.S.) dzielą granicę lądową, jest punktem zapalnym konfliktu. Pluton zwiadowczy O.C.U. pod dowództwem kapitana Royda Clive'a, otrzymuje misję zbadania fabryki amunicji U.C.S. Wpadają jednak w zasadzkę, co wywołuje serię wydarzeń, które pogrążają całą wyspę Huffmana w wojnie. Narzeczona Royda, porucznik Karen Meure, zostaje uznana za zaginioną w akcji. Zwolniony z wojska Royd wyrusza w poszukiwaniu wskazówek, które pomogą mu odkryć, co stało się z jego ukochaną. W trakcie swojej misji spotyka ludzi odpowiedzialnych za te wydarzenia i uświadamia sobie, iż bierze udział w spisku. Z dziesiątkami interesujących bohaterów i dojrzałą historią, Front Mission to klasyczna taktyczna japońska gra RPG, która po wielu latach będzie w końcu dostępna dla graczy na całym świecie! Aktualizacja Mercenaries wprowadza nową zawartość i rozszerza dotychczasową rozgrywkę o: - Nowe scenariusze dla jednego gracza Sześć ekscytujących scenariuszy dla jednego gracza pojawi się w grze wraz z nową aktualizacją, każdy wprowadzający nową mapę: Buried Factory, Leaves of the Fallen, Porunta's Hideaway oraz 3 inne mapy, które gracz odblokuje wraz z progresem w rozgrywce. Każdy ze scenariuszy jest przygotowany tak, aby dostarczyć różnorodnych wyzwań. Nowe misje przyniosą wciągające doświadczenie dla osób grających w pojedynkę, urozmaicając rozgrywkę o nowe typy terenu. - Lokalny tryb multiplayer Wskocz do akcji w lokalnym trybie wieloosobowym, grając w systemie hot-seat lub za pomocą dwóch kontrolerów! Wyzwij na pojedynek swoich przyjaciół i udowodnij swoją wyższość taktyczną na nowo dostępnych mapach! - Nowi najemnicy i dowódca Poznaj 15 nowych bohaterów, oraz postać dowódcy, odpowiedzialnego za wprowadzenie gracza w tajniki nowej aktualizacji i zebranie najlepszej możliwej drużyny najemników. I wiele więcej!