From Outcast to Savior
Kolejną odsłoną wojny CastleStorm jest „From Outcast to Savior”, która wprowadza 20 nowych kampanii wojennych, nowego bohatera, nowy typ oddziałów Royal Guard, nowe typy broni i nowe Osiągnięcią (100<G>)! Rozegraj bitwy w nowych oszałamiających lokalizacjach, takich jak: Stonecrest, The Royal Airport, The Skyship Harbor i Bladgard Icefields w swojej misji mającej na celu schwytanie wojowniczego i żądnego władzy wojownika Wikingów, Chiefa Ramhorna.