Froggy Hates Snow Demo
W tej wersji demonstracyjnej wcielasz się w Froggy’ego – zdeterminowanego ocalałego w ośnieżonej, wrogiej pustyni. Kop tunele w śniegu, by odkrywać skarby, walcz z upiornymi stworami i przystosuj się do świata, w którym ciepło oznacza przetrwanie. Zostaniesz na zewnątrz zbyt długo – zamarzniesz, chyba że ulepszysz swoje zdolności, by oprzeć się mrozowi. Ale zimno to nie jedyne zagrożenie. Upiorne, obsydianowe istoty czają się w zaspach, każda z unikalnym zachowaniem i atakami. Tajemnicze strefy anomalii kryją śmiertelne wyzwania i wielkie nagrody. Wykorzystuj śnieg jako osłonę lub wysadzaj go miotaczem ognia i materiałami wybuchowymi, by zdobyć przewagę.