Friends vs Friends: Wired Edition
Pakiet, żeby cię ZADRUTOWAĆ! Kup zadrutowaną edycję Wired Edition, by zyskać dostęp do podstawowej wersji gry Friends vs Friends, jak również dodatku premium „Zadrutowany złom” (Wired Wrecks). Walcz ze znajomymi bez konsekwencji i wykonuj zadania, by odblokować ekskluzywne akcesoria, w tym skórki postaci, broni i rewersy kart!