Friends Vs Friends Deluxe Edition
Pakiet dla najlepszego przyjaciela! Kup edycję Deluxe, aby uzyskać dostęp do gry Friends vs Friends oraz trzech dodatków premium. Zaskocz znajomych najlepszymi dodatkami, ekskluzywnymi strojami i akcesoriami, odblokowywanymi w ramach dodatkowych zadań.