Freshly Frosted
Zagadkowa perfekcja Tuzin tuzinów oszałamiających zagadek, 144 misje dla starców, młodych i dziatek. Ekscytujących i rozkosznych mechanizmów bez liku, rozdzielacze, przepychacze, scalacze i klonowarki, randomizery, teleportery znajdziesz w naszym kramiku. Przepyszne donuty Masz ulubionego donuta? Słodkiego z posypką, nadziewanego dżemem, a może słynnego pączka klonowego? Może w kształcie dyni, płatka śniegu lub jak gwiazdka błyszczącego? Odkrywaj cukiernicze dziwadła, eksplorując fabrykę najlepszego jadła. Odświeżający relaks W każdej zagadce pomoże ci sympatyczna, skupiająca się na pozytywnych aspektach życia postać. Słodka satysfakcja Pastelowe kolory, genialne maszyny, a u gracza ucieszone oczy i zabawne miny. Boksy z donutami, w każdym coś nowego, wiosna, lato, jesień, zima, chodź, spróbuj każdego. Czasem zjesz zwyczajnie, potem przyjdzie rozpusta, nakarmimy wszystkich, bez względu na gusta. Pastelowe chmury płyną pod niebiosy, a donuty do buzi, wychwalane wniebogłosy.