Fran Bow
Ujrzawszy na własne oczy makabryczną śmierć rodziców, osobliwa młoda dziewczyna o imieniu Fran zostaje zamknięta w szpitalu psychiatrycznym Oswald. Pragnąc przetrwać okrutne eksperymenty przeprowadzane przez personel, Fran samodzielnie zażywa pewne lekarstwo, które pozwala jej widzieć złowieszczy inny świat: Ultrarzeczywistość. Wraz z Fran przeżyj spektakularną przygodę w Ultrarzeczywistości! Dowiedz się, kto zamordował jej rodziców, odszukaj jej zaginionego kota Północ i bezpiecznie wróć do cioci Grace – jedynej żywej krewnej bohaterki.