FragPunk
Łam zasady dzięki kartom odłamków! Każda runda FragPunk jest inna. Odkryj ponad 100 kart odłamków, które możesz aktywować, zmieniając reguły co rundę, tworząc unikalne kombinacje dające nieskończone możliwości! Karty mogą zwiększyć wysokość skoku, zamienić role atakujących i obrońców, otoczyć pociski płomieniami, zmienić je w łańcuchy błyskawic, a nawet przywrócić ciebie i twój zespół do życia! Szalony hero shooter 5 na 5! Każda runda trwa około 2,5 minuty, więc działaj szybko! Krótki czas życia oznacza, że musisz dobrze celować i błyskawicznie reagować, by wygrać. Wybierz spośród 12 bohaterów o zróżnicowanych umiejętnościach, dostosuj broń i dobierz karty, a potem ruszaj do walki! Różnorodność, która napędza regrywalność Wybierz swojego ulubionego bohatera spośród 12 z unikalnymi zdolnościami. Znajdź swoją ulubioną broń wśród 17 dostępnych, z których część ma specjalne właściwości, takie jak zwiększanie szybkostrzelności, wybuchy i wiele innych! Eksperymentuj z kombinacjami bohaterów, broni i kart, aby wypracować własny styl walki! Wciągające mapy i żywe efekty wizualne! Przygotuj się na bogate projekty map oraz mieszankę efektów wizualnych – od kolaży i graffiti po realistyczne i stylizowane tekstury. Ciesz się odważnymi kolorami, ostrymi kształtami i dynamicznymi liniami, które zapewnią różnorodne doznania wizualne, gdy wokół będą latać pociski.