FOUNTAINS - Shattered Shape
Shattered Shape to dodatek do gry FOUNTAINS. Będziesz kontynuować swoją podróż przez tajemnicze i niebezpieczne Zjednoczone Królestwo i odkryjesz prawdę o przepowiedni Uzurpatora. Zanurz się w odmęty niezbadanej krainy: Południowe Vainlands zostały dawno porzucone i pozostawione na zmarnowanie przez Zjednoczone Królestwo. Choć dla większości region ten jest zbyt zdradliwy, zamaskowany nieznajomy zostaje wezwany w te tajemnicze strony. Eksploruj nowe lochy, odkrywaj sekrety i staw czoła nowym wyzwaniom, które czekają na Ciebie w tych przeklętych krainach. Staw czoła mistycznym i przerażającym wrogom: Na południowych pustkowiach Vainlands czają się nowi, brutalni i niebezpieczni przeciwnicy. Od potworów po zdeformowane istoty – osobliwe stworzenia przemierzają otwarte przestrzenie w swoich wykrzywionych formach, podczas gdy bestie polują na kolejną ofiarę. Wielu z tych, którzy się tam zapuszczają, nie przeżywa, a ci, którym się to udaje, nigdy nie są już tacy sami. Władaj nowym, potężnym arsenałem: Podczas swojej przygody na południu znajdziesz wiele nowych mocy, które Ci pomogą. Używaj nowych magicznych mieczy, by rąbać wrogów, wykorzystuj mistyczne narzędzia, by dezorientować przeciwników i zbieraj unikalne zestawy zbroi, aby walczyć z klasą. Odkryj prawdę o przepowiedni Uzurpatora: Podczas podróży przez Zjednoczone Królestwo tajemniczy głos wzywa Cię i prowadzi do surowych krain południa. Gdy podążysz za tym wezwaniem, nowe twarze i osobliwości poprowadzą Cię przez Vainlands, oferując tajemnicze zadania i nowe spojrzenie na przepowiednię Uzurpatora. Spodziewaj się niespodziewanego, zagłębiając się w historię tych ziem.