Forza Horizon 5: Universal Icons Car Pack
Ikony Twoich ulubionych filmów i seriali biorą udział w Festiwalu Horizon, odradzając się w swoim stylu retro – od dużego ekranu po monitor do gier! Przeżyj nowe przygody z K.I.T.T. z „Nieustraszonego”, Jeepem Wranglerem z „Parku Jurajskiego” z 1992 roku i wszystkimi trzema wersjami wehikułu czasu z sagi „Powrót do przyszłości”!