Fort Triumph
Fort Triumph to wymagająca turowa gra taktyczna fantasy, gdzie w każdej chwili można trwale umrzeć. Jest presja, prawda? Poprowadź drużynę zróżnicowanych herosów, poznając dowcipną opowieść parodiującą gatunek fantasy. Na proceduralnych mapach czekają na ciebie rozmaite misje, więc przygotuj się na wspaniałą przygodę zarówno w trybie fabularnym, jak i podczas potyczek. ● Wykorzystuj otoczenie: drzewa i kamienie to potencjalna broń. ● Planuj: do wyboru masz cztery frakcje i klasy. Twórz bazę, zbieraj surowce i ucz swoje postacie nowych umiejętności! ● Rozwijaj bohaterów: zdobywaj cechy i umiejętności międzyklasowe, by twoi herosi zawsze byli niepowtarzalni! ● Przemierzaj proceduralnie generowane mapy: Fort Triumph posiada zmienne mapy z rozmaitymi miejscami i wydarzeniami. Do każdej bitwy musisz podejść inaczej! ● Posłuchaj: Za oryginalną muzykę w grze odpowiada wielokrotnie nagradzany Marco Valerio Antonini.