Forspoken
Przeniesiona w tajemniczy sposób z Nowego Jorku Frey Holland zostaje uwięziona w zapierającej dech w piersiach krainie Athia. Z nieznanych przyczyn wokół przedramienia Frey owinięta jest magiczna, świadoma bransoleta. Dziewczyna odkrywa też, że potrafi rzucać potężne zaklęcia i używać magii do przemierzania rozległych przestrzeni Athii. Frey nadaje swojemu nowemu złotemu towarzyszowi imię „Cuff” i wyrusza na poszukiwania powrotnej drogi do domu. Wkrótce Frey dowiaduje się, że ta piękna kraina rozkwitała niegdyś pod rządami życzliwych matron zwanych Tantami, którym kres położyła niszczycielska zaraza – Break – spaczająca nieubłaganie wszystko, co stanęło na jej drodze. Break przekształciła zwierzęta w bestie, ludzi w potwory, a wspaniałą krainę w cztery niebezpieczne domeny. Pośrodku tego strzaskanego królestwa znajduje się siedziba władających nim oszalałych Tant, które przeistoczyły się w złe wiedźmy. Nietknięta zarazą i desperacko szukająca odpowiedzi Frey niechętnie zgadza się pomóc ocalałym mieszkańcom Athii, którzy widzą w niej swoją ostatnią nadzieję. Wędrówka Frey przez tę dziwną i zdradziecką krainę zabierze ją w samo serce spaczenia, gdzie będzie musiała walczyć z potwornymi stworami, stawić czoła potężnym Tantom i odkryć tajemnice, które przebudziły coś skrywanego w głębi. Odyseja niechętnej bohaterki Udaj się z Frey na niezapomnianą wyprawę w poszukiwaniu drogi powrotnej do domu z zapierającej dech w piersiach, magicznej krainy, do której została w tajemniczy sposób przeniesiona bohaterka. Odkryj sekrety Athii, wędrując przez ziemie spustoszone zarazą, i naucz się posługiwać niewyobrażalną mocą. Piękny i okrutny otwarty świat Eksploruj rozległą Athię – zachwycającą krainę pełną niezwykłych krajobrazów i niebywałych stworzeń ożywionych dzięki zachwycającej oprawie graficznej i zaawansowanej technologii. Udaj się w głąb spaczonych ziem, gdzie tajemniczy mrok plugawi wszystko, czego tknie. Intuicyjny magiczny parkour Wspinaj się na ściany, przeskakuj kaniony, rzucaj się z oszałamiających wysokości i mknij przez rozległe przestrzenie. Wyjątkowe umiejętności Frey umożliwiają jej płynne i swobodne przemierzanie otwartego świata. Personalizowany arsenał zaklęć Staw czoła spaczonym potworom w magicznej walce, korzystając z szerokiej gamy potężnych umiejętności dostosowanych do różnych stylów prowadzenia rozgrywki – od szybkiego i porywającego po strategiczny i przemyślany.