Formula Legends : Early 2010’s Season Pack
Wejdź w początek przełomowej ery w motorsporcie! Pakiet „Sezon Początek 2010-tych” wprowadza dwa nowe samochody i treści charakterystyczne dla tej epoki, w pełni zintegrowane z Trybem Fabuły. Prowadź swój zespół za pomocą nowego, uniwersalnego podwozia z początku 2010-tych, a następnie podejmij wyzwanie Early ’10 (Flower) — odważnego samochodu z charakterystycznym asymetrycznym przodem i eksperymentalnymi rozwiązaniami aerodynamicznymi, inspirowanymi najśmielszymi osiągnięciami inżynierii tamtej dekady. Ta era oznacza także nadejście jednostek napędowych turbo-hybrid — przełom, który zrewolucjonizował osiągi i dramatycznie zmienił układ sił na torze. Dzięki pełnej integracji z Trybem Fabuły doświadczysz zwrotów narracji, strategicznych przewrotów i rosnących rywalizacji, które zdefiniowały tę kluczową dekadę. Ten DLC zawiera: 2 nowe samochody: - Uniwersalne podwozie z początku 2010-tych - Early ’10 (Flower) z radykalnym asymetrycznym konceptem aerodynamicznym W pełni zintegrowany Sezon Początek 2010-tych w Trybie Fabuły Livery i elementy wizualne inspirowane epoką Nowe wyzwania i scenariusze odzwierciedlające kluczowe momenty dekady Rozszerzona różnorodność sezonu, aby wzbogacić doświadczenie w Formula Legends Przeżyj ponownie narodziny ery turbo-hybrid — gdy innowacje eksplodowały, układy sił się zmieniły, a wyścigi już nigdy nie były takie same.