Forge Island
Nazywane przez rozlokowany na południowo-zachodnim półwyspie najmniejszego kontynentu Rekwiem personel UNSC „Wielkimi Kowadłami”, te potężne posterunki wznoszą się wysoko ponad tropikalny ocean tego świata. Dane geologiczne zebrane z tych wysp dostarczyły grupie Forge z działu badawczego Infinity wiele materiałów, oferując zróżnicowany i modyfikowalny teren na potrzeby symulacji Gier Wojennych.