Ford GT 2006
550 KM i napęd na tylne koła… To potężne auto koncepcyjne stało się rzeczywistością. Na rynku pojawia się limitowana wersja FORDA GT (4038 egzemplarzy), inspirowana modelem GT40, który wielokrotnie zwyciężał w wyścigu 24-godzinnym Le Mans. Imponujące osiągi i sportowa konstrukcja czynią z niego wyjątkowe auto doskonale przystosowane do ekstremalnej gymkhany.