For The King
For The King to strategia RPG, wzbogacona o elementy znane z planszówek i gier roguelike. Ta niebanalna przygoda zaprowadzi cię do fantastycznych krain. Wyrusz jako samotny gracz lub współpracuj z innymi w trybie kooperacji lokalnej lub sieciowej. Czy położysz kres rządom Chaosu? Król jest martwy. Nikt nie wie, kim był zabójca. Spokojne niegdyś królestwo Fahrul jest pogrążone w chaosie. Królowa nie ma innego wyjścia – w akcie desperacji, zwraca się do obywateli, aby pomogli jej powstrzymać zbliżające się widmo zagłady. Czy położysz kres rządom Chaosu? For The King jest pełną wyzwań mieszanką strategii, walki turowej oraz elementów roguelike. Każda rozgrywka jest unikalna dzięki proceduralnie generowanym mapom, zadaniom oraz wydarzeniom. Zwiedź Farhul w trybie dla jednego gracza lub kooperacji sieciowej. Tylko pamiętaj, stawką nie są bogactwa i sława, lecz twoja wioska, twój kraj, twój król!