For The King Franchise Bundle
For The King Król jest martwy. Nikt nie wie, kim był zabójca. Spokojne niegdyś królestwo Fahrul jest pogrążone w chaosie. Królowa nie ma innego wyjścia – w akcie desperacji, zwraca się do obywateli, aby pomogli jej powstrzymać zbliżające się widmo zagłady. Czy położysz kres rządom Chaosu? For The King II Niegdyś uwielbiana przez poddanych królowa Rosomon zwróciła się przeciwko nim, skazując ich na niewolnictwo w pogrążonych w mroku kopalniach Fahrul. Co więcej, zaczęła tworzyć sojusze ze złowieszczymi i ponurymi siłami.