Folly of the Wizards
Folly Of The Wizards to komediowa gra akcji 2D z elementami roguelike, w której wcielasz się w niezdarnego ucznia czarodzieja. Dołącz do postrzelonej sekty czarodziejów, rzucaj wyjątkowe zaklęcia, aby pokonać przeciwników, przemierzaj generowane proceduralnie lochy i ocal krainę przed chaosem. Strzeż się jednak: losy świata spoczywają na twoich barkach i nawet błaha decyzja może się okazać ważką. Pełna uroku, odręczna grafika, osobliwe postacie oraz nieprzewidywalna rozgrywka – Folly of the Wizards to przygoda wprost stworzona dla każdego, kto uwielbia humor, magię i demolkę. ODKRYWAJ PRZEPIĘKNY ŚWIAT 2D Wyrusz w podróż po urzekająco pięknym, dwuwymiarowym uniwersum, które tworzono z niebywałą pieczołowitością. Przenieś się do świata przepełnionego humorem i magią – od nietuzinkowych czarodziejskich sekt po zamieszkujące go mistyczne stworzenia. Każdy jeden piksel nanoszono z miłością i troską, dzięki którym to niezwykłe uniwersum ożywa. ZYSKUJ PRZYJACIÓŁ LUB WROGÓW W Folly of the Wizards twoje umiejętności towarzyskie są równie ważne, co talenty czarodziejskie. Czy zjednasz sobie elitarnych czarowników i zyskasz potężnych sojuszników, czy też stawisz im czoła i poznasz ich gniew? Podjęte wybory i rozmowy pozwolą ci kształtować relacje i odmienić bieg przygody. REGRYWALNOŚĆ Każda wyprawa z Folly of the Wizards niesie nowe przeżycia i relacje. Ponad 100 przedmiotów do odkrycia, 10 regionów do przemierzenia i nowe relacje do zbudowania sprawiają, że żadna rozgrywka nie będzie taka sama. OPANUJ POTĘŻNE ZAKLĘCIA Odkryj w sobie czarodzieja i opanuj w Folly of the Wizards potężne zaklęcia! Miej się jednak na baczności, bowiem twoje umiejętności czarodziejskie mogą się okazać niewystarczające, przez co nieraz nieraz przekręcisz zaklęcie lub rzucisz je niezdarnie. Co gorsza, nie potrafisz nawet odczytać glifów na swoich zwojach! INTRYGUJĄCA FABUŁA W trakcie swych przygód w tym magicznym świecie odkryjesz niezliczone tajemnice, a podjęte przez ciebie wybory odcisną się na biegu wydarzeń!