Flower Shop: Summer In Fairbrook
Przeciętnie radzący sobie student Steve zostaje wysłany przez ojca na farmę wujka na lato, aby nauczył się odpowiedzialności. Wejdź w rolę Steve’a, który spędza lato w Fairbook, pracuje na farmie, poznaje nowych ludzi, utrzymuje stare relacje. Możesz hodować i sprzedawać własne plony, spędzać czas z lokalnymi dziewczynami i planować aktywność w tygodniu z wyprzedzeniem. Gra obejmuje dziewięć różnych zakończeń, które zmieniają się w oparciu o decyzje podjęte podczas rozgrywki. Czy Steve zostanie dobrym, odpowiedzialnym farmerem? Czy znajdzie miłość? A może jedno i drugie? CECHY * Symulator randkowania połączony z symulatorem farmy * Dbaj o swoje plony i sprzedawaj je na rynku * Zaplanuj sposób spędzania czasu z tygodniowym harmonogramem * System relacji: każda postać ma wartość relacji, która wpływa na rozgrywkę * Łącznie 9 różnych zakończeń!