Floor and Ceiling Wallpaper Pack
Przedstawiamy nowy pakiet tapet na podłogi i sufity. Wynieś swój podstawowy wystrój poza ściany dzięki zróżnicowanemu wyborowi tapet na podłogi i sufity, pozwalając na stylizację wszystkiego, od podłogi po sufit. Od klasycznego parkietu i tradycyjnych mat tatami, po industrialne blachy i eleganckie płytki w stylu metra, ten pakiet DLC oferuje mnóstwo opcji pasujących do każdego stylu wnętrza. Niezależnie od tego, czy zależy Ci na przytulnym, vintage'owym uroku, czy na czystej, nowoczesnej estetyce, w tym pakiecie każdy dekorator znajdzie coś dla siebie.