Flat Kingdom Paper's Cut Edition
Flat Kingdom Paper's Cut Edition to gra, której scenerią jest przepiękna dwuwymiarowa kraina. Niestety kraina ta jest zagrożona złośliwościami i chaosem powodowanym przez trójwymiar. Mądry czarnoksiężnik stworzył sześć magicznych klejnotów, które utrzymują w ryzach efekty trzeciego wymiaru, zapewniając mieskzańcom spokój i dobrobyt. Jednak pewnego dnia zły, zamaskowany złodziej imieniem Hex zakłócił równowagę i umożliwił powrót chaosu. Chaos może powstrzymać tylko Flat, mały bohater, który może zmieniać kształt w kółko, trójkąt lub kwadrat, aby rozwiązywać zagadki, pokonywać przeszkody i pokonywać gigantycznych bossów! CECHY * Skacz w pięknym, papierowym świecie. * Przetestuj swoją odwagę w epickich bitwach pełnych wyzwań, mierząc się z ogromnymi bossami. * Odkryj wszystkie sekrety gry! Są tu misje poboczne, ulepszenia i wiele różnych niespodzianek. * Poznaj historię i różne niuanse dotyczące królestwa, odnajdując ukryte zwoje. * Muzyka od legendarnej kompozytorki: Manami Matsumae!