Flashback
Wcielasz się w Conrada B. Harta z G.B.I i odkrywasz szeroko zakrojony, zabójczy spisek uknuty przez przybyszów z innych planet, który zagraża wszystkiemu co ludzkie. Ale zanim uratujesz rasę ludzką musisz najpierw odkryć, kim sam jesteś, desperacko poszukując zaginionych plików z danymi. Te dane to twoje wspomnienia, musisz poskładać je w całość niczym układankę. 20 lat po premierze oryginalnej gry, Conrad z powrotem trafia do aktywnej służby. Czas na tryumfalny powrót jednej z najlepszych gier action-adventure w historii. To Flashback, stworzony od nowa przez swoich stwórców.