Flappy Piggy
To zabawna i wymagająca gra dorywcza! Czy będziesz w stanie osiągnąć ostatni poziom? To najlepsza opcja na dobrą zabawę w wolnym czasie! ROZGRYWKA Będziesz musiał latać między przeszkodami. Tylko jedno polecenie potrzebne do gry, bardzo proste i fajne! Z każdym poziomem gra będzie coraz trudniejsza! SUROWCE Aby gra była przyjemniejsza, będziesz mógł odblokować nowe postacie za pomocą monet zdobytych w grze! Gra ma dziewięć motywów, które zawierają wspaniałe piosenki tematyczne! Baw się dobrze skacząc z uroczymi postaciami. Zwierzęta, lalki, ptaki, szkielety, zombie, owce, wojownicy, mistyczne istoty i wiele więcej! Zmienna w zależności od pobranej gry. Najlepsza gra casualowa roku! Ciesz się z gry!