W amazońskim lesie tropikalnym w samym sercu Peru znajduje się Laguna Iquitos. To odległe jezioro przedstawia dwa nowe gatunki ryb – cichlę i zębacza pstrego – a także olbrzymie arapaimy, sumy czerwonoogonowe i paku czarnopłetwe. Wąskie kanały, pełne roślinności i płycizn, niedostępne dla zwykłej łodzi, oznaczają, że zawarty w tym pakiecie kajak Haichou Explorer będzie nieodzowny w czasie eksploracji. Piękna cichla walczy zacieklej niż inni przedstawiciele rodziny bassów i osiąga nawet 10 kg. Natomiast przerażający zębacz pstry może ważyć i 17 kg, a jego ostre zęby wymagają mocnego sprzętu. Łap arapaimy osiągające 204 kg, sumy czerwonoogonowe ważące 54 kg i paku czarnopłetwe mające 31 kg wagi. Laguna Iquitos oferuje oprócz tego 25 ryb trofeów oraz 3 nowe wydarzenia kariery. Ponad 600 ha powierzchni oraz możliwość łowienia z łódki i brzegu oznaczają, że poznanie sekretów tego miejsca będzie wymagało całego wachlarza sprzętu i zdolności.