Pakiet przynęt Big Fish Lure Pack to 37-częściowy zestaw, który pozwoli ci obrać na cel nie tylko największe gatunki ryb, ale i ich największych przedstawicieli. Zestaw zawiera zupełnie nową łódź z nowymi poszyciami, licencjonowany kajak w 4 schematach kolorów i duży wybór przynęt. Jest idealny do polowania na ryby drapieżne we wszystkich łowiskach w grze. Big Fish Lure Pack wprowadza nasz pierwszy licencjonowany kajak – „Big Rig FD” firmy Jackson Kayak – a także nową łódź na bassy – „2185” marki Recon. Kajak Big Rig FD można ozdobić 4 zestawami barw: Battleship, Dorado, Forest Camo i Marsh. A łódź 2185 Recon posiada poszycia firm: Norman, Arbogast i Cotton Cordell. Ten w pełni licencjonowany pakiet zawiera szeroki wachlarz przynęt, w tym „Deep Little N” firmy Norman, „Hula Popper” firmy Arbogast oraz wybór produktów firmy Cotton Cordell, Smithwick i Nichols Lures, które idealnie się nadają m.in. do łowienia bassów, szczupaków, szczupaków amerykańskich i sandaczów amerykańskich.