Fishing Planet: Lucky Bundle
Cześć przyjacielu wędkarzu! Dopiero rozpoczynasz znajomość z fascynującym światem Fishing Planet i marzysz o szybkiej wyprawie na nowe zbiórniki wodne? Z zestawem Fishing Planet Lucky Bundle to marzenie stanie się rzeczywistością już TERAZ! Fishing Planet Lucky Bundle zawiera Lucky Start Pack i Golden Dragon Pack. Nie przegap tej wyjątkowej okazji, aby natychmiast dostać niezbędny osprzęt, przepustki do zbiórników wodnych, licencje a nawet Premium konto żeby rozkoszować się ulubionym hobby zawsze i wszędzie! Dzięki zetawu Lucky Start Pack poczujesz natychmiast napęd i ekscytację od walki z drapieżnikami! Niezwykle skuteczne połączenie potężnego sprzęt wędkarski, ekwipunku i nawet Kajaka zaprojektowanego w stylu związanym z najmocniejszą legendarną istotą na świecie! Dzięki temu zestaw Golden Dragon Pack da Ci poczucie wsparcia wszechmocnych dawnych sił! Ale nawet z Fishing Planet Lucky Bundle, pamiętaj: nie ma lepszego talizmanu dla wędkarza od jego własnych nawyków i umiejętności!