Fishing: North Atlantic Scallops
Poznaj, jak łowi się przegrzebki w ramach nowego DLC do gry Fishing: North Atlantic! Nowa Szkocja słynie nie tylko z bogatych łowisk tuńczyka pospolitego, homara i miecznika. To również jeden z największych ośrodków połowu przegrzebków. Szukaj najlepszych łowisk w ramach nowych minigier. Steruj żurawiami, by przygotowywać, zarzucać i opróżniać sieci dragi, oraz bębnami, by opuszczać sieci i wciągać je z powrotem na pokład. Sortuj, a potem uważnie oczyszczaj przegrzebki, by potem schować uzyskane mięso w luku statku. Potem możesz śmiało zawinąć do portu, by sprzedać owoce swojej pracy!