First Strike: Pack 1 [EN]
UWAGA: Do użycia tylko z anglojęzyczną wersją gry Black OpsFirst Strike zawiera 5 całkowicie nowych map: "Mur Berliński", arktyczną mapę "Odkrycie", "Kowloon", kompleks sportowy "Stadion" i nową mapę Zombie "Wniebowstąpienie".