Firewatch
Firewatch to pierwszoosobowa gra dla pojedynczego gracza, która pozwoli Ci przeżyć niezapomnianą, pełną tajemnic przygodę w dzikich ostępach lasów Wyoming. Jest rok 1989. Masz na imię Henry i porzuciłeś swoje pogmatwane życie, aby podjąć pracę strażnika przeciwpożarowego w lasach Wyoming. Tkwiąc na szczycie jednego z okolicznych wzgórz, musisz wypatrywać dymu i pilnować porządku w otaczającej Cię głuszy. Wyjątkowo ciepłe i suche lato postawiło wszystkich w stan pogotowia. Twoja przełożona, Delilah, czekająca na Twe wezwania po drugiej stronie krótkofalówki, jest Twoim jedynym łącznikiem ze światem, który porzuciłeś. Pewnego dnia coś podejrzanego zmusza Cię do opuszczenia wieży i odkrycia dzikich, nieznanych wcześniej okolic oraz zmierzenia się z pytaniami i wyborami, które mogą wzmocnić lub całkowicie zniszczyć jedyny prawdziwy związek, który udało Ci się zbudować. Uwaga: Firewatch to gra wideo o osobach dorosłych toczących dorosłe rozmowy na dorosłe tematy. Weź to pod uwagę, jeśli planujesz grać z kimś młodszym. Zawartość ■ Przepiękne dzikie obszary, które rozszerzają się, gdy je odkrywasz. ■ Niepowtarzalna fabuła – Twoje wybory kształtują Twoje losy i wpływają na budowane związki. ■ Intrygująca tajemnica. ■ Nowe sekrety do odkrycia za każdym wzgórzem. Cechy ■ Realistyczne postacie z krwi i kości, którym głosów udzielają Cissy Jones (The Walking Dead: Sezon 1) i Rich Sommer (Mad Men). ■ Niesamowity krajobraz leśnej głuszy stworzony przez Olly'ego Mossa (rysownik) i Jane Ng (The Cave, Brutal Legend). ■ Fascynująca fabuła i scenariusz autorstwa Seana Vanamana i Jake'a Rodkina (The Walking Dead: Sezon 1, Poker Night at the Inventory). ■ Poruszająca ścieżka dźwiękowa autorstwa Chrisa Remo (Gone Home, Spacebase DF-9). ■ Płynne pierwszoosobowe animacje Jamesa Bensona (Ori & the Blind Forest). ■ Skrypty i projekt autorstwa Patricka Ewinga (Twitter) i Nelsa Andersona (Mark of the Ninja). ■ Programowanie: Will Armstrong (Bioshock II) i Ben Burbank (Costume Quest 2, Spacebase DF-9).